e-Slabire
Cautare:

e-Slabire
 

Alimentele necesare unei diete de vara

Cuvinte cheie : dieta, vara, sanatoasa, vitamina c, iaurt, fasolea,

Vara este momentul perfect pentru foarte multa lume de a incepe o dieta. O data cu vremea caniculara pe langa stratul de haine pe care il dam jos, mai scapam si de cateva kilograme din cauza caldurii. Asa ca fie ca vrei sa arati bine in costum de baie, fie ca vrei sa te protejezi de caldura, acum este momentul potrivit sa incepi!


 

Iar cel mai bun si simplu mod este sa mananci cat mai multe fructe si legume de sezon si in acelasi timp sa te bucuri de o dieta sanatoasa. Ti-am pregatit o lista cu cele mai bune alimente pe care trebuie sa le consumi in aceasta vara pentru a te bucura de o dieta sanatoasa:

Rosiile si ardeii grasi

Atat rosiile, cat si ardeii grasi (de culoare rosie) sunt legume bogate in vitamina A, vitamina C si licopen.

Licopenul are functie antioxidanta si capacitatea de a proteja celulele si alte structuri din organism de daunele provocate de oxidanti.

O rosie de marime medie contine aproximativ 35 de calorii, foarte putini carbohidrati, 40% din doza de vitamina C recomandata si 20% din cea de vitamina A. Pe langa valorea nutritiva, rosiile reduc riscul de cancer de prostata.

Ardeiul gras rosu este bogat in beta-caroten, ce ajuta la accelerarea sistemului imunitar si portejeaza corpul de radicalii liberi. Tot el aduce corpului un aport destul de mare de vitamina C.

Iaurt

Un iaurt iti aduce beneficii datorita continutului ridicat de calciu si proteine. Gama de iaurturi disponibile pe piata este extrem de variata, asa ca sigur exista unul si pe gustul tau! Incearca sa alegi un iaurt fara grasime sau cel putin unul cu un continut scazut. Un iaurt va fi o gustare sanatoasa, delicioasa si racoritoare pe timp de vara.

Alte motive pentru a consuma iaurt:

  • contine potasiu la fel de mult ca si bananele
  • contine vitamina B
  • ajuta sistemul imunitar
  • reduce riscul aparitiei cancerului de san si de colon

Fasolea

Un alt aliment perfect pentru vara este fasolea (de orice fel). O sursa foarte buna de proteine si fibre, fasolea mentine sanatatea unor organe extrem de importante, precum ficatul, rinichiul sau pancreasul.

Fasolea este o sursa de vitamina B, potasiu, seleniu, magneziu si chiar calciu. Contine de asemeni si fibra solubila si insolubila (prima ajuta la digestie si previne constipatia, iar cealalta reduce nivelul grasimilor din sange).

Alimentul minune are un continut scazut de grasimi si unul minim de colesterol.

 

Mai multe despre acest subiect:

 
 

Poti comenta si tu acest articol. Spune-ti parerea aici!

Campurile marcate cu * sunt necesare.


If you have trouble reading the code, click on the code itself to generate a new random code.
 

Aceasta sectiune este moderata si aparitia comentariului poate fi intarziata. Nu este nevoie sa retrimiteti comentariul.