e-Slabire
 

Brate de diva

Brate de diva

Cuvinte cheie :

De cate ori n-am admirat silueta de invidiat a divelor de la Hollywood... De cate ori nu ne-am uitat admirativ la ceremoniile de decernare a premiilor Oscar sau de alta natura, cand actritele ori cantaretele internationale vin imbracate elegant, cu rochii ce lasa la vedere umerii si bratele, tinute care le pun talia in evidenta, etc. De foarte multe ori.


Brate precum are Michelle Obama
Sa ai brate si umeri cu care sa te mandresti nu e neaparat un dar de la natura. Muschilor trebuie sa le dai forma pe care ti-o doresti si e necesar sa ii intretii prin antrenamente regulate. Brate frumos definite obtii numai dupa ce depui efort. Nimic nu pica din cer! www.ny1.com citeaza un faimos instructor de fitness, Kacy Duke. Ea povesteste cum toata lumea o intreaba in ultima perioada cum se pot obtine brate frumoase precum cele ale lui Michelle Obama, Prima Doamna a SUA. Kacy este cea care a modelat prin sport trupurile unor vedete precum Bruce Willis, Julianne Moore sau Denzel Washington.

Biceps, triceps, deltoid
Kacy Duke constata ca oamenii isi doresc brate ca ale lui Michelle deoarece par puternice, au forme frumoase si nu sunt foarte musculoase. Pentru astfel de rezultate sunt necesare exercitii pentru mai multe grupe musculare: biceps, triceps si deltoizi. Kacy recomanda utilizarea a doua greutati usoare de circa 1,5 kg, pana la maxim 4 kg fiecare. Un exercitiu se repeta de 10-20 de ori. Daca n-ai greutati, nu e o problema. Ia doua sticle de plastic si umple-le cu apa sau nisip. Asa vei avea sanse sa ai brate ca ale divelor:
Demi Moore
Halle Berry
Jennifer Aniston
Sheryl Crow
Jessica Biel
Alicia Keys

Toate sunt admirate atat pentru cariera lor, cat si pentru cum arata fizic si ce brate tonifiate au. Asadar, nu ne ramane decat sa efectuam ridicari de greutati usore (de preferat combinate cu cardio), de circa trei ori pe saptamana. Iata mai jos ce exercitii recomanda Kacy Duke pentru brate. Fiecare exercitiu trebuie sa il repeti de 10-20 de ori. Daca, de exemplu, decizi sa faci de 15 ori un exercitiu, urmeaza mai apoi sa repeti acea serie de 15 inca de doua ori. E bine sa faci 3 seturi la fiecare exercitiu.

1. Impingi, tragi si lovesti in spate
Acest exercitiu lucreaza zona umerilor si a tricepsilor. Stai in picioare, cu talpile apropiate, ia cate o greutate in fiecare mana. Palmele le tii una spre cealalta, fata in fata. Picioarele sunt un pic indoite, nu drepte. Indoaie si bratele de la coate, cu greutatile spre piept. Mainile nu le ridici mai sus de nivelul umerilor. Cum tii bratele indoite, impinge-le in fata si indreapta-le in timp ce tii greutatile, fara se te misti de pe loc. Apoi tragi bratele la piept, in aceeasi pozitie ca la inceput, indoite si imediat le intinzi si le duci in spate (ca si cum ai vrea sa lovesti ceva), pe langa corp. Si dupa aceea le aduci din nou la piept indoite si repeti exercitiul. Este un exercitiu bun pentru umeri, tricepsi, spate, pectorali, dar si pentru coapse sau fesieri, gratie pozitiei picioarelor, usor indoite.

2. Deschide bratele cu putere
Cu picioarele un pic departate, genunchii usor indoiti si greutatile in maini, ridici bratele in laterale (sub nivelul umerilor). Palmele vor fi orientate in jos, rotesti pumnii spre directia inainte si duci bratele in fata. Le apropii ca si cum degetele s-ar ciocni, dar nu te lovesti, lasi un mic spatiu si intorci palmele cu degetele in jos, catre sol. Apoi lasi bratele in jos pe langa corp si imediat reiei exercitiul.

3. Roteste bicepsii
Stai in picioare, cu talpile apropiate si greutatile in palme. Bratele sunt lipite de corp de la umeri pana la nivelul coatelor. Indoaie bratele si le ridici in fata. Degetele vor fi orientate in sus, spre tavan, si ridici greutatile pana in dreptul umerilor. Lasi bratele in jos si le ridici din nou, dar nu in fata ci in lateral, tot asa, pana la nivelul umerilor. Se repeta de la capat exercitiul.

121.ro

Mai multe despre acest subiect:

 
 

Poti comenta si tu acest articol. Spune-ti parerea aici!

Campurile marcate cu * sunt necesare.


If you have trouble reading the code, click on the code itself to generate a new random code.
 

Aceasta sectiune este moderata si aparitia comentariului poate fi intarziata. Nu este nevoie sa retrimiteti comentariul.

 

Sfaturi de slabire pentru zodia in care te-ai nascut

Campurile marcate cu * sunt obligatorii!