e-Slabire
 

Dieta 5 Factor

Cuvinte cheie : 5, omleta, salata, piept de curcan, piept de pui la gratar, branzica de casa, lapte,

Dieta 5 Factor, realizata de catre Harley Pasternak, are la baza magica cifra 5. O sa urmezi un meniu de 5 mese pe zi si o sa faci 5 antrenamente a cate 5 exercitii fiecare. Toata dieta este publicata intr-o carte imensa plina cu sfaturi si retete.


 

Noi am verificat-o si ti-am facut un rezumat. Iata in ce consta aceasta dieta:

1. Mananca 5 mese pe zi (3 principale si 2 gustari).
2. Foloseste 5 alimente la fiecare masa.
3. Foloseste doar 5 minute pentru a prepara masa folosind doar 5 ingrediente.
4. Antreneaza-te 25 de minute de 5 ori pe saptamana timp de 5 saptamani.
5. Alege o zi pe saptamana in care ai voie sa trisezi! :)

5 sfaturi cheie:

1. Metabolism - un metabolism rapid arde mai multe calorii.
2. Mergi la fitness!
3. Consuma alimente bogate in alimente nutritive si sarace in calorii.
4. Ai grija la niveul de zahar din sange.
5. Dormi si ai grija sa te odihnesti.

5 criterii pentru mese:

1. Proteine low-fat de buna calitate
2. Carbohidrati low-fat
3. Fibre
4. Grasimi bune
5. Sucuri fara zahar

Reguli generale:

Mic dejun: consuma cereale integrale fara zahar (cu cel putin 5 grame de proteine si 5 de fibre) cu niste fructe proaspete (capsuni sau afine) + iaurt fara zahar.

De asemenea, poti alterna micul dejun si cu oua fierte sau omleta din albusuri.

Gustare: branzica de casa (fara grasime), fructe

Pranz: supe si salate

Cina: pui fara grasime, friptura de vita, peste - mai ales somon (pentru proteine) + orez brun, cartofi dulci, broccoli, conopida sau spanac (pentru garnitura).

Sugestii de meniu:

Mic dejun:

omleta + fructe
cereale + lapte
omleta
din albusuri + branza low-fat + o bucata de pui la gratar + ardei gras
omleta din albusuri + lapte fara grasime
burrito din tortilla din faina integrala, rosii, albus de ou, branza fara grasime si pepperoni vegetal

Gustare:

branzica de casa (low-fat) + mere
shake cu proteine (slimfast) + fructe de padure (inghetate sau proaspete)
mere + scortisoara + iaurt fara grasime + 2 felii de paine neagra
iaurt fara grasime + 1 piersica
branzica de casa (fara grasime) + 1 para

Pranz:

salata de pui + iaurt low-fat + 1 felie paine neagra
friptura din carne slaba + mix de fasole (fierte) si rosii inabusite
pastrama de curcan + branza dietetica + 1 felie paine neagra
piept de curcan (la gratar/fiert) + cartofi dulci si rosii
salata din piept de curcan, salata verde, branza fara grasime si albusuri de ou
salata de ton din: ton + rosii + salata verde si naut

Gustare de seara:

branza fara grasime
somon afumat + crema de branza (low-fat) + o felie de paine neagra
carne de pui/curcan/somon + 1 fruct
2 albusuri de ou (la teflon) + praz + arpagic (chili - optional)
telina + sos de smantana
salata din piept de curcan, smantana fara grasime, salata verde si ardei gras verde

Cina:

somon + lamaie + salata de legume
piept de pui la gratar + orez salbatic sau broccoli (fiert)
piept de pui la gratar + ciuperci (la gratar) + salata verde
file de peste + spaghete + salata
piept de pui la gratar + cartofi dulci + mazare

Bauturi permise: apa, ceai (fara zahar), sucuri naturale din fructe, sucuri fara zahar (neacidulate), cafea (fara zahar), lapte.

Alterneaza alimentele din fiecare categorie timp de 7 zile pe saptamana. Daca mai vrei sa slabesti, continua inca o saptamana.

 

 

Mai multe despre acest subiect:

 
 

Poti comenta si tu acest articol. Spune-ti parerea aici!

Campurile marcate cu * sunt necesare.


If you have trouble reading the code, click on the code itself to generate a new random code.
 

Aceasta sectiune este moderata si aparitia comentariului poate fi intarziata. Nu este nevoie sa retrimiteti comentariul.

 

Sfaturi de slabire pentru zodia in care te-ai nascut

Campurile marcate cu * sunt obligatorii!