e-Slabire
 

Dieta disociata

Cuvinte cheie : dieta disociata, dieta, alimente, indice glicemic, montignac,

Ati incercat dieta dupa dieta si nu a functionat nimic? V-ati simtit secate de energie, ametite si fara pofta de viata din cauza unui regim alimentar drastic sau din cauza infometarii? Poate parea imposibil, dar dieta Montignac are puterea de a va reda zambetul pe buze, de a va revitaliza trupul si de a va face sa pierdeti fara chinuri inutile kilogramele vizate.


 

Dieta disociata fost creata de francezul Michel Montignac, care, la fel ca si tatal sau, a suferit de pe urma kiogramelor in plus in anii tineretii. Metoda propusa de el incurajeaza oamenii din toata lumea sa se descotoroseasca de kilogramele in plus intr-un mod eficient si de durata, fara a creste riscul bolilor cardiace sau a favoriza aparitia diabetului.

Partea buna este ca nu vorbim despre o dieta in adevaratul sens al cuvantului. Ideea la dieta disociata este sa ne schimbam obiceiurile culinare, adica nu sa mancam mai putin, ci mai bine, mai sanatos, alegand cu grija alimentele din meniul nostru zilnic.

Montignac credea cu tarie ca reducerea numarului caloriilor este o pierdere de timp, iar rezultatele sunt considerabile numai daca dieta noastra se bazeaza pe un numar, acel indice glicemic din alimente. Cu cat acel indice glicemic al unui aliment este mai crescut, cu atat alimentul este mai nociv pentru organism.

Cu toate ca zaharul este unul dintre "inamicii" nostrii, dependentii de ciocolata se mai pot delecta cu deliciosul desert, atat timp cat opteaza pentru ciociolata neagra. Ciocolata neagra este intotdeauna de preferat.

Dieta disociata Montignac este impartita in doua etape, si anume: pierderea in greutate si mentinerea greutatii dobandite.

Prima faza 

Prima faza in dieta disociata functioneaza ca un fel de detoxifiere a organismului, ceea ce inseamna ca este destul de stricta. Dureaza doua luni dar nu va speriati! Cu certiutudine nu veti suferi de foame, caci meniul este variat iar mesele sunt dese.

A doua faza 

A doua faza din dieta disociata Montignac este mult mai toleranta si permite reintroducerea unor alimente in meniul zilnic, alimente la care se renuntase in prima faza. Aceasta faza secunda din dieta disociata ajuta la mentinerea greutatii dobandite in prima faza. Si stim toate cat de repede se pun kilogramele la loc dupa o dieta obisnuita...

Metoda Montignac are o abordare mai sensibila, concentrandu-se mai mult pe partea buna sau rea a fiecarui grup de alimente si nu pe inlaturarea lor din meniu. Mii de oameni au testat aceasta metoda, iar rezultatele nu au intarziat sa apara.

Atat timp cat realizati faptul ca sucurile acidulate si chipsurile nu va fac bine, indiferent de ce dieta doriti sa incercati, Montignac va functiona si pentru voi.

Ideea principala din dieta disociata

Evitarea alimentelor cu un indice glicemic ridicat, precum cartofii, morcovii si sfecla. Acestea din urma se transforma in organism uimitor de repede in zahar, fapt ce duce in timp la cresterea in greutate.

Exemple de meniuri Montignac

  • Mic-dejun: fructe, paine de secara, margarina light, cafea decofeinizata si lapte degresat
  • Pranz: avocado cu sos vinaigrette, carne cu fasole verde, branza si apa plata
  • Cina: salata de cruditati sau supa de legume, omleta cu ciuperci, salata verde, branza sau iaurt

Mai multe informatii si meniuri pe site-ul oficial: www.montignac.com

 

 

Mai multe despre acest subiect:

 
 

Poti comenta si tu acest articol. Spune-ti parerea aici!

Campurile marcate cu * sunt necesare.


If you have trouble reading the code, click on the code itself to generate a new random code.
 

Aceasta sectiune este moderata si aparitia comentariului poate fi intarziata. Nu este nevoie sa retrimiteti comentariul.