e-Slabire
Cautare:

e-Slabire
 

Jogging, jogging, jogging...

Cuvinte cheie : jogging,

O partida de jogging nu este numai cea mai buna cale de a pierde kilograme si a slabi in mod sanatos, ci in plus el iti intareste inima si plamanii. Poti alerga oriunde, oricand si cat timp vrei. De aceea multi sunt fanii acestui sport.


Atunci cand se hotarasc asupra unui program de jogging oamenii nu stiu cum sa il inceapa, de obicei chiar inceputul fiind facut cu stangul (si nu doar la propriu!). Acest lucru face oamenii sa renunte inainte de a beneficia de efectele sale pozitive.  

Prima greseala si cea mai intalnita probabil, este aceea ca oamenii incep rutina de jogging alergand prea repede. Ei merg afara si incep sa alerge si dupa numai 5 minute de jogging abia mai respira. Acest inceput este sortit esecului, iar oamenii renunta in cateva zile la sanatoa rutina de jogging. Unii oameni care sunt putin mai rezistenti se gandesc ca daca vor continua, lucrurile vor fi din ce in ce mai usoare. De fapt, ele devin mai grele, chiar daca ei vor avea o conditie fizica mai buna. Vor continua sa doreasca mai mult de fiecare data si nu vor fi realisti.

Atunci cand te-ai hotarat ca ai nevoie de o rutina de jogging, cel mai bun lucru pe care il poti face este sa cumperi un dispozitiv care masoara ritmul inimii. El te poate ajuta sa stabilesti un nivel care sa ti se potriveasca. In acest mod nu vei mai fi nevoita sa ghicesti cati pasi trebuie sa faci sau cum ar trebui sa alergi pentru ca plamanii sa nu ia foc. Alearga intotdeauna intre 50% si 70% din ritmul maxim al inimii. E usor sa faci acest lucru cu dispozitivul pe care tocmai l-ai achizitionat, pentru ca vei avea intotdeauna sub control ritmul inimii. Poti mari pasii sau poti merge mai incet. Daca ritmul este prea mare, poti sa te opresti putin. Modul in care poti afla ritmul inimii care sa se situeze intre 50% si 70% este urmatorul: Scade anii pe care ii ai din 220. Rezultatul va fi ritmul maxim al inimii. Apoi inmulteste-l cu .50 si .70 si asa vei afla ritmul indicat al inimii tale.

Iata si un exemplu: Sa presupunem ca ai 40 de ani 220 minus 40 = 180 180 x .50 = 90 180 x .70 = 126 Urmarind exemplul, poti observa ca daca ai 40 de ani ar trebui sa iti mentii ritmul intre 90 si 126 in timpul rutinei de jogging. Nu trebuie sa beneficiezi imediat de ceea ce iti ofera joggingul, conteaza si timpul pe care il petreci facand asta. Este mai eficient sa alergi o mila in 15 minute decat in 7 minute si sa fii epuizata.

Daca nu depasesti limitele capacitatii ritmului inimii, cu timpul vei putea alerga mai mult si mai mult si un jogging dimineata sau seara va deveni ceva obisnuit in viata ta. In plus, vei merge cu placere la alergat.

 

 

 

Mai multe despre acest subiect:

 
 

Poti comenta si tu acest articol. Spune-ti parerea aici!

Campurile marcate cu * sunt necesare.


If you have trouble reading the code, click on the code itself to generate a new random code.
 

Aceasta sectiune este moderata si aparitia comentariului poate fi intarziata. Nu este nevoie sa retrimiteti comentariul.

 

Sfaturi de slabire pentru zodia in care te-ai nascut

Campurile marcate cu * sunt obligatorii!