e-Slabire
Cautare:

e-Slabire
 

Urca scarile si slabeste!

Cuvinte cheie : scara, exercitiu, pereche de pantofi sport,

Scarile pot deveni unul dintre aliatii de nadejde pentru a scapa de kilogramele in plus. Iti vei tonifia fesele si muschii picioarelor si vei reusi sa ajungi la trupul pe care il visezi. Totul cu doar cateva minute de antrenament zilnic. Ce mai astepti, pe scari!


 

Urcatul scarilor este un inlocuitor pentru alergari si iti va modifica structura feselor si a coapselor. In plus, ritmul tau cardiac se va imbunatati, iar trupul tau se va tonifia.

Poti arde 300 de calorii in 30 de minute de urcat scari si poti creste numarul acestora daca alergi pe scari in loc sa urci lent.

Trucul numarul 1

Poarta o pereche de pantofi sport potriviti: incearca sa alegi o pereche de pantofi sport care sa iti ofere sustinere si aderenta. Daca nu vrei sa investesti intr-o pereche de pantofi sport, poti opta pentru perechea pe care o foloseai la alergari.

Trucul numarul 2

Alege o scara care sa fie bine ventilata si care sa fie suficient de bine iluminata. Pentru a fi sigura ca ai lumina potrivita poti opta pentru o scara dintr-un parc, sunt suficient de inalte si foarte bine iluminate. De asemenea iti poti alege o scara pe stadion.

Trucul numarul 3

Hidrateaza-te cu atentie, nu risca o dezhidratare severa doar din dorinta de a continua exercitiul. Trebuie sa ai in permanenta sticla de apa cu tine si sa consumi o cantitate considerabila de apa.

Trucul numarul 4

Fa totul in ritmul tau. Urcatul scarilor are un efect mai mare la nivelul genunchilor si iti va lua o perioada pana cand articulatiile tale se vor obisnui cu acest efort.

Daca esti la inceput si faci exercitiile intr-o scara de interior, poti sa cobori cu liftul si sa urci pe scari. Va fi mai usor si mai eficient.

Trucul numarul 5

Nu urca scarile zilnic, altfel risti o accidentare. Alterneaza acest exercitiu cu alergari normale sau cu execitii cardio, yoga sau forta.

Trucul numarul 6

Fa acest exercitiu corect, daca trisezi nu vei avea niciun rezultat. Incearca sa iti pastrezi spatele drept si misca piciorul cu totul, nu doar portiuni ale acestuia.

Trucul numarul 7

Incearca sa faci acest exercitiu cu un prieten. E mai sigur asa si vei fi mult mai incantata de activitatea ta si vei face acest exercitiu cat mai placut. Iar in cazul in care iti pierzi echilibrul, o sa aiba cine sa iti ofere o mana de ajutor.

 

 

Mai multe despre acest subiect:

 
 

Poti comenta si tu acest articol. Spune-ti parerea aici!

Campurile marcate cu * sunt necesare.


If you have trouble reading the code, click on the code itself to generate a new random code.
 

Aceasta sectiune este moderata si aparitia comentariului poate fi intarziata. Nu este nevoie sa retrimiteti comentariul.

 

Sfaturi de slabire pentru zodia in care te-ai nascut

Campurile marcate cu * sunt obligatorii!